HTML

NES játékok hobbi szerű kipróbálása

Friss topikok

Donkey Kong Jr. Math

2013.03.21. 12:15 krcsirke

Számomra teljesen ismeretlen játékról írok. Maga műfaja teljesen nem ismeretlen, de ilyet videó játéknak elnevezni kicsit meredeknek tartom. De lássuk hogyan alkották meg: Végy egy ismert Nintendo karaktert, adj hozzá egy csipet szórakozást és rakd tele matekkal. Röviden így kapod meg azt, amit 5 perc után kivesznek a konzolból és eldobják.

Donkey-Kong-Jr-Math.jpg

Egy kis történelem:

1985-ben, mikor Észak-Amerikában megjelent a Nintendo, elsők 18 játék között megtalálható volt. Sikeresen rekordot állított fel eladás terén, sikeresen megpályázta a sereghajtó pozícíót. 1983-ban jelent meg Japánban, Donkey Kong Jr. után, ráépül szinte a platform rendszere, de vannak eltérések.

Donkey Kong Jr. Math (U) [!] 201303020807335.bmp

3 játékmód van:

Calculate A: Ez egy szimpla, egyszerű számolós mód, mondhatni nehézsége nem okoz senkinek sem gondot.

Donkey Kong Jr. Math (U) [!] 201303020759573.bmp

Calculate B: Több kihívás van benne, mivel itt már nem csak pozitív, hanem negatív szám is lehet a végeredmény, általában van egy kiinduló szám.

Donkey Kong Jr. Math (U) [!] 201303020802473.bmp

Calculate C: Ebben a játékmódban nincs 2 játékos lehetőség (már ha találnánk olyat, aki legalább 10 percig játszana velünk ezzel A vagy B játékmódban). Lenti képen látható hogy milyen lehetőségek vannak itt:

Donkey Kong Jr. Math (U) [!] 201303201815118.bmp

Játékmenet:

A és B mód: Kötélen vannak a számok és lent a földön a műveleti jelek. Donkey Kong, vagyis az apa mutassa a táblán a számot amit el kell érni. Meghalni nem lehet, vízbe esel, max időt veszítsz a 2. játékossal szemben, hisz ketten is lehet játszani, de garantálom, hogy magad fogod kipróbálni csak. Almákért megy a verseny, akinek előbb van meg az 5 alma, ami a helyes válasz számát takarja, az a nyertes (amikor kötélen van Jr. az arckifejezése mindent elárul mit gondol az egész játékról) A gombbal ugorsz, B gomb reseteli a számodat, nyilakkal mész a kötélen és a platformon, Select megnyomása esetén főmenübe jutsz. Start gomb itt a Pause-t jelenti ugyanúgy, mint máshol. 

Donkey Kong Jr. Math (U) [!] 201303020800279.bmp

C mód: Az elején kell választani milyen feladatokat szeretnél megoldani, a képen látható verzióban 9 fajtából lehet választani. Itt bónuszpontot kapsz, minden helyes válaszért, létezik itt úgymond egy következőt kérem lehetőség is, de akkor a bal szélső kötélen fel kell tolni teljesen a kérdőjelet, egészen míg nem ütközik a fenti platformba, kék madár megmutassa a helyes eredményt. B gombbal lehet resetelni, ha véletlen rossz számra mentünk a kötélen, hisz tojást a bal oldalt a feladatok számánál lévő madártól akkor kapunk, ha helyes volt a válasz. 10 feladatra kell helyesen válaszolni.

Donkey Kong Jr. Math (U) [!] 201303020805319.bmp

Grafika téren, mint említettem a Donkey Kong Jr.-ból kilopott elemeket használja, hang effektek megfelelőek, zenék is, igaz némelyik ismerős lehet olyanoknak, akik már játszottak Nintendo játékokkal.Donkey Kong Jr. Math (U) [!] 201303201735256.bmp

Részemről én kerülném, szórakozási szint 10es skálán 2es benne, maga az egész 3/10.

Szólj hozzá!

Címkék: vélemény videojáték oktató játék NES Donkey kong 1985 október

A bejegyzés trackback címe:

https://nesspoot.blog.hu/api/trackback/id/tr1005112711

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása